حسين القزاز, مرام. (2024). Utilizing Artificial Intelligence to Enhance Personalized Branding in Startups: A Focus on Egyptian Startups. مجلة بحوث الإعلام وعلوم الاتصال, 24(24), -. doi: 10.21608/mcr.2024.420279
MLA
مرام حسين القزاز. "Utilizing Artificial Intelligence to Enhance Personalized Branding in Startups: A Focus on Egyptian Startups", مجلة بحوث الإعلام وعلوم الاتصال, 24, 24, 2024, -. doi: 10.21608/mcr.2024.420279
HARVARD
حسين القزاز, مرام. (2024). 'Utilizing Artificial Intelligence to Enhance Personalized Branding in Startups: A Focus on Egyptian Startups', مجلة بحوث الإعلام وعلوم الاتصال, 24(24), pp. -. doi: 10.21608/mcr.2024.420279
VANCOUVER
حسين القزاز, مرام. Utilizing Artificial Intelligence to Enhance Personalized Branding in Startups: A Focus on Egyptian Startups. مجلة بحوث الإعلام وعلوم الاتصال, 2024; 24(24): -. doi: 10.21608/mcr.2024.420279